Faber-Castell na Facebook’u

Jest nam niezmiernie miło ogłosić, że z początkiem marca tego roku rozpoczęliśmy współpracę z agencją komunikacji marketingowej Abanana w zakresie obsługi marki Faber-Castell na terenie Polski. Do zadań Abanana będzie należała kompleksowa obsługa kanałów społecznościowych, w tym stworzenie strategii komunikacji, obsługa bieżąca profili, organizacja konkursów oraz promocja treści. Wiemy, że obecność w Internecie i w mediach społecznościowych wzmocni nasze działania na rzecz klienta. Współczesny klient jest niezwykle wymagający, szuka kontaktu z marką i potwierdzenia, że sięganie po konkretny produkt czy markę to dobry wybór. Chce zapoznać się z opiniami innych użytkowników, a to wszystko umożliwiają mu właśnie media społecznościowe.  – Powierzenie nam obsługi Faber-Castell jest potwierdzeniem obranego przez nas kierunku. Jest to marka znana na całym świecie, a na rynku istnieje od 1761 roku! Komunikacją na Facebooku oraz Instagramie chcemy połączyć jej tradycję z nowoczesnością, aby była jeszcze bliżej swoich odbiorców w Polsce – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

 

https://www.facebook.com/fabercastellpolska